۰
ماسک قیمت‌ها را دستکاری می‌کند

کاهش ۸.۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک روز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳
کاهش ۸.۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک روز
کاهش ۸.۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک روز

آی‌تی‌من-  قیمت بیت کوین تا بامداد روز شنبه با 8.51 درصد کاهش به 31699.83 دلار رسید و ارزش آن نسبت به زمان پایان معاملات روز قبل 2937.27 دلار افت کرد.

با این حال قیمت بیت کوین، بزرگترین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان، نسبت به پایین ترین سطح خود در سال جاری میلادی یعنی 27734 دلار در 4 ژانویه 14.3 درصد افزایش نشان می‌دهد.

اتریوم، سکه متصل به شبکه بلاک چین، روز جمعه با کاهش 7.37 درصدی به 1843.07 دلار رسید و 146.56 دلار نسبت به زمان پایان معاملات روز قبل افت کرد.

در همین حال، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت سلسیوس Celsius، یک پلتفرم وام دهی ارز رمزنگاری شده، به توییت‌های اخیر ایلان ماسک درباره بیت کوین اشاره و تأکید کرد که وی به جامعه رمزارز کمک نمی‌کند بلکه بیشتر به دنبال دستکاری این بازار است.

الکس مشینسکی، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت سلسیوس Celsius، پلتفرم وام دهی ارز رمزنگاری شده، در مصاحبه با کوین تلگراف در همایش “بیت کوین 2021” در شهر میامی‌آمریکا به توییت‌های اخیر ایلان ماسک درباره بیت کوین اشاره و تأکید کرد که وی به جامعه رمزارز کمک نمی‌کند بلکه بیشتر به دنبال دستکاری این بازار است.

به گفته این کارشناس، ماسک فقط یک گردشگر در سرزمین ارزهای رمزنگاری شده است.

مشینسکی همچنین تأکید کرد که شرکت تسلا با پذیرش پرداخت‌های بیت کوین به نفع ماسک عمل کرده است نه به نفع مشتریان این شرکت.

وی گفت: اگر ثروتمندترین مرد جهان مایل است بیت کوین را با (خودروهای برقی) تسلا عوض کند، باید از خود بپرسید چه کسی در این معامله سود می‌کند؟ همان لحظه که شما آن (خودروی) تسلا را خریداری می‌کنید، ارزش آن کمتر از مبلغی است که برای آن پرداخته اید، اما بیت کوین به افزایش ارزش خود ادامه می‌دهد. بنابراین این معامله برای ایلان خوب است نه برای شما.

مشینسکی در بخش دیگری از اظهارات خود به روند صعودی قیمت بیت کوین در بلند مدت اشاره کرد و پیش بینی کرد که این ارز دیجیتال در سال جاری میلادی به 160 هزار دلار یا احتمالاً کمی‌پایین تر می‌رسد.

وی همچنین گفت که پس از بالاترین رقم بیت کوین در تاریخ خود که بیش از 63000 دلار بود، بازار ارز رمزنگاری شده اصلاح خواهد شد.

مشینسکی گفت: وقتی (قیمت بیت کوین) خیلی سریع بالا می‌رود، به ناچار اصلاح می‌شود. می‌توانید توییت‌های من را در ماه مارس و فوریه مشاهده کنید که می‌گویند ما سقوط خواهیم کرد، اصلاح خواهیم کرد.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۶۶۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما