۰

بیشترین استخراج رمزارز در مشهد است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
بیشترین استخراج رمزارز در مشهد است
بیشترین استخراج رمزارز در مشهد است

آی‌تی‌من-  شرکت توانیر به منظور ساماندهی شبکه برق کشور و همچنین جلوگیری از کمبود و قطعی برق مشترکان 3 بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی اقدام به کشف و جمع‌آوری مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز کرد.

بر این اساس مطابق آخرین آمار ارایه شده از سوی این شرکت تا نیمه مردادماه سال 1400، تاکنون 4 هزار 670 مرکز استخراج رمز ارز غیر مجاز شناسایی شده مراحل جمع آوری و توقیف این مراکز طی شده است.

بر این اساس ظرفیت شبکه برق مورد استفاده مراکز شناسایی شده معادل 598 هزار 424 کیلووات برآورد می‌شود.

لازم به تاکید است از 4 هزار 670 مرکز شناسایی شده تا کنون تعداد 209 هزار 243 دستگاه استخراج رمز ارز توقیف شده است. به عبارت دیگر به طور میانگین هر مرکز استخراج رمز ارز از 45 دستگاه استخراج تشکیل شده است.

به گزارش فارس، بر اساس نقشه پراکندگی کشفیات غیر مجاز مراکز استخراج رمز ارز، از انتهای تیرماه تا دهه اول مرداد ماه، 3 استان، خراسان رضوی، تهران و آذربایجان شرقی بیشترین مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز را به خود اختصاص داده‌اند و در وضعیت قرمز قرار دارند.

از سوی دیگر 4 استان فارس، لرستان، کرمانشاه و اصفهان نیز بین 5 تا 10 درصد مراکز استخراج رمز ارز را به خود اختصاص داده و در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

نکته قابل توجه در این نقشه، صفر بودن آمار شناسایی مراکز استخراج رمز ارز غیر مجاز در 2 استان هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در بازه زمانی یاد شده است.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۶۹۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما