۰

ارایه خدمات بیمه درمانی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹
ارایه خدمات بیمه درمانی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق
ارایه خدمات بیمه درمانی به شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق

آی‌تی‌من-  بر اساس طرح ارائه شده از سوی شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری (تینت)، متقاضیان می‌توانند در چهار سطح مختلف از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند، کارکنان این شرکت‌ها علاوه بر همسر و فرزندان، می‌توانند والدین خود را نیز تا سقف 70 سال بیمه کنند. این بسته خدمتی، خدمات درمانی را شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی و دندانپزشکی را ارائه می‌کند. نرخ حق بيمه از طريق اين طرح در مقايسه با ساير بيمه‌های درمان تکمیلی و طرح‌‏های مشابه به میزان قابل توجهی پایین‌‏تر و ارزان‏‌تر است. همچنین این طرح، مشکل محدوديت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌هاي طرف قرارداد را ندارد.

در طرح ویژه این بسته خدمتی مجموع تعهدات برای هزینه های بیمارستانی و جراحی‌های مهم، در دو سرفصل 50 و 100 و در مجموع 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان تا 15 مهر سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ضمن اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح، نسبت به تکمیل فرم‌های ثبت‌نامی اقدام کنند.

علاوه بر این خدمات درمانی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بخش‌های مختلف وابسته به این معاونت، خدمات بیمه‌ای مختلفی را در حوزه‌های مانند بازرگانی و تامین اجتماعی به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور عرضه می‌کنند. اخیراً نیز یک شعبه تامین اجتماعی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس شد. بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران نیز، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از برخی بسته‌های ویژه بیمه‌ای این شرکت بهره‌مند شوند.
 
کد مطلب : ۲۷۴۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما