۰

آیفون ۱۳ به حافظه یک ترابایتی مجهز می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
آیفون ۱۳ به حافظه یک ترابایتی مجهز می‌شود
آیفون ۱۳ به حافظه یک ترابایتی مجهز می‌شود

آی‌تی‌من - بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در حال کار روی نسل بعدی آیفون است تا حاشیه دور نماشیگر را به حداقل برساند. 

شایعات حاکی از آن است که اپل درصدد است نسل بعدی آیفون برا با نام آیفون ۱۲ اس به بازار عرضه کند و نسخه بالارده آن‌(احتمالا نسخه پرو) حافظه ذخیره‌سازی بالغ بر یک ترابایت خواهد داشت. 

این در حالی است اپل از آیفون XS به بعد، آخرین و گران‌قیمت‌ترین نسخه از گوشی‌های خود را با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌کنند.

در گزارش مذکور آمده است که مدل جدید هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ اما برخی از نمونه‌های اولیه مدل پرو دارای یک ترابایت حافظه داخلی هستند. 

همچنین گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه اپل در نظر دارد آیفون ۱۲ اس (آیفون ۱۳) را به حاشیه کوچک‌تری مجهز کند. البته این موضوع به این معنا نیست که عرض آن کمتر خواهد شد؛ بلکه پهنای بریدگی کمتر می‌شود و به شکل نوار باریک‌تری درمی‌آید.

البته در این شایعات هیچ اشاره‌ای به حسگر اثر انگشت درون نمایشگر نشده است؛ اما شواهد حاکی از آن است که اپل در آیفون ۱۳ همراه‌با فیس آی‌دی (Face ID)، از تاچ آی‌دی نیز بهره خواهد برد. 

با استناد به شایعات قبلی، نسل بعدی گوشی‌های آیفون که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند، همگی به فناوری تثبیت‌کننده Sensor Shift و حسگر لایدار مجهز خواهند شد. اپل احتمالا به‌منظور کاهش مصرف باتری و ارایه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در مدل‌های پرو، از نمایشگر LTPO بهره خواهد گرفت.

مدتی است که اخبار زیادی درباره ردیاب هوشمند اپل موسوم به ایرتگ منتشر می‌شود و تاکنون جزئیات بی‌شماری از زنجیره تأمین و تصاویر و حتی اطلاعاتی در کد منبع iOS فاش ‌شده که همگی نشان ‌دهنده عرضه ایرتگ (AirTags) در آینده نزدیک است. گفته می‌شود ایرتگ شیوه مطمئنی از ردیابی مکان ارایه می‌دهد؛‌ تا جایی که می‌تواند به واقعیت نزدیک و قطعی باشد. در گزارش‌های منتشر شده به این ردیاب‌های کوچک پرداخته شده و در آن، اطلاعاتی در رابطه با ردیاب‌های مورد انتظار ایرتگ به اشتراک گذاشته شده. اخیرا جاکلیدی و سایر لوازم جانبی ایرتگ در فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفته است که ظاهرا برخی از آن‌ها مبتنی ‌بر طراحی مرجع اپل هستند و برخی دیگر به روش خاص طراحی شده‌اند.
 
کد مطلب : ۲۷۵۵۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما