۰
عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران عنوان کرد:

نصر تهران در حال رایزنی برای تعویق زمان برگزاری الکامپ 1400

تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳
نصر تهران در حال رایزنی برای تعویق زمان برگزاری الکامپ 1400
نصر تهران در حال رایزنی برای تعویق زمان برگزاری الکامپ 1400

آی‌تی‌من- آزاد معروفی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری نمایشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور مرتب در حال برگزاری است، افزود: زمان برگزاری الکامپ در تقویم نمایشگاهی 18 تیرماه تعیین شده که سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران درخواست کرده است زمان آن به اواخر شهریورماه تغییر کند. اما با توجه به اینکه جداول زمانبندی برگزاری نمایشگاه‌ها ابتدای سال بسته می‌شود، تغییر زمان آن سخت است مثل پازلی که به  هم ریخته می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع،  ممکن است درخواست سازمان مورد موافقت شرکت سهامی نمایشگاهها قرار نگیرد. اما با این وجود سازمان تلاش خود را می‌کند تا اگر امکان داشته باشد این تغییر زمان اتفاق بیفتد. همانطور که قرار بود الکامپ  28 خرداد برگزار شود و زمان آن به 18 تیرماه تغییر کرد.

معروفی تشریح کرد: اگر نمایشگاه 18 تیرماه برگزار شود، فرصت زیادی برای برنامه‌ریزی و برگزاری نخواهیم داشت که این امر کار را سخت و پیچیده می‌کند. اما با این حال در حال نهایی کردن اعضای کمیته اجرایی الکامپ هستیم تا به کارها سرعت ببخشد.

وی با بیان اینکه هر سال تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ تغییر می‌کند، گفت: امسال هم تیم اجرایی الکامپ تغییر کرده، اما هنوز نهایی نشده است. به زودی با تکمیل شدن اعضا در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه الکامپ و استقبال از آن گفت: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که هر ساله با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان مواجه می‌شود. امسال نیز با توجه به اینکه الکامپ سال گذشته برگزار نشد، قطعا استقبال بسیار زیاد خواهد بود. زیرا هنوز نمایشگاه‌ها جایگاه خود را دارند و شرکت ها نیز نیاز دارند در مکانی مانند نمایشگاه دستاوردها و خدمات خود را معرفی کنند.

معروفی همچنین در خصوص دلیل برگزاری نمایشگاه الکامپ توسط نصر تهران گفت: نمایشگاه الکامپ را نصر تهران در کنار نصر کشور برگزار می‌کند. چراکه نمایشگاه استان تهران است و 95 درصد از شرکنندگان و بازدیدکنندگان آن از تهران هستند.

 
کد مطلب : ۲۷۶۴۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما